Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~hoplita | użytkownik

imię i nazwiskoMichał R. adresPiła zarejestrowany06.01.2010 @15:03:59 ostatnio na stronie05.05.2013 @14:49:35



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty12 komentarze684 posty na forum1

komputer / sprzęt
Ołówki.

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~kuba7    28.01.2010 @20:23:14
dzięki za rade
~Dzierzba    28.01.2010 @18:25:49
dziękuję^^ twój misiek alkoholik jest naprawdę fajny xD przypomina mi Kłamczucha z "Kłamcy" xD
~bronson79    28.01.2010 @17:46:06
dzięki bratku za komentarz, pozdrawiam
~taceo    28.01.2010 @16:49:03
Dziękuję za komentarz
~magda101992    28.01.2010 @16:40:25
Ta ręka miała taka być ; )
~zakreckopytkiem    28.01.2010 @16:17:10
a jak pewnie ze cudowna.
~Knjazivna    28.01.2010 @15:33:19
Dziękuję za komentarz. Ciesze się że się spodbało. Wrawdzie posłuzyłam się pewnym rysunkiem , ale sporo pozmieniałam ,dostosowując inną postać, zwłaszcza twarz i włosy . Nie bylam pewna czy dobrze Pozdrawiam!
~Dzierzba    28.01.2010 @15:13:39
dziękuję za krytykę^^ następnym razem bardziej się postaram. Przede mną duuużo roboty xD pozdrawiam
~minunharhoihinsa    28.01.2010 @08:58:42
Bogdan.
~xxLOBOxx    27.01.2010 @18:59:05
dziekuje
~laycass    27.01.2010 @18:36:57
taka modelka była, zauważ, że ramiona też są chude;]
_______
私の愛の生活、平和と愛
~QNAMAN    27.01.2010 @18:15:31
Dzięki.
~niusiaaa4    27.01.2010 @18:07:41
Dziekuje;D:P
-BlackMen    27.01.2010 @15:24:13
Troszkę ta głowa za duża, nie uważasz?
Wycieniuj/Pokoloruj moja odpowiedz :nom głowa chyba troszkę większa ,postaram się pokolorować !@@ :P
~vuuv    27.01.2010 @14:57:28
ciekawa galeria
~rozowaslomka    27.01.2010 @14:39:40
dzięki :P
~zakreckopytkiem    27.01.2010 @14:37:38
ej no. co ty chcesz. piekna szyja przeciez
~silverdrop    27.01.2010 @11:04:19
Ja swój kupiłam za 160 zł i nie narzekam. Nie jest to aż taki wydatek ale trzeba było oszczać kilka miesięcy.
_______
Chętnie przeczytam uwagi na temat moich prac. Szczególnie od osób których prace polecam
http://bazgroly.hekko.pl/ Tu NotImportant nauczy cię malować na tablecie
~piter4u    27.01.2010 @09:25:59
Bardzo dziękuję za przychylny komentarz. Rośnie we mnie wiara, że jeszcze coś narysuję. Pozdrawiam.
~Sylwiiusz    26.01.2010 @22:57:36
dziękuję za uwagę, postaram się to dopracować.
~zakreckopytkiem    26.01.2010 @22:10:32
hah. ok. a to dlatego ze mam zbyt bujna wyobraznie. jak house mnie nawiedza w snie po ogldaniu serialu tak manson mnie nawiedzac bedzie.
~zakreckopytkiem    26.01.2010 @22:02:21
no dupa. juz spie. wiec mozna mi wybaczyc male przekrety literek. haha
kiedys go troche podgladalam .sweet dreams w jego wyk . jest fajne. ale no. no wlasnie te jego oczy. jezusie . nie moge na to patrzec.
~zakreckopytkiem    26.01.2010 @21:44:40
a no. rysownie dla mnie to jak narazie jeden grzyb. Marylin manson? no glos ma zajebongo. ale mnie torche przeraza.
~Yoanna170    26.01.2010 @21:38:40
dzięks :D
_______
"coś się kończy coś się zaczyna"
~Caori    26.01.2010 @21:35:20
dzięki :D
ale jakieś tam zastrzeżenia to by się przydały
pozdrawiam serdecznie
_______
Sil baştan sevmek gerek bazen
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt